środa, 20 lipca 2016

16 faktów o sobie samej

Hej heeej!
Dzisiaj chcę wam napisać 16 -interesujących bądź mniej- faktów o sobie samej.
Nie będę owijać w bawełnę przechodzę do tego od razu.
Dodam tylko że w komentarzu możecie napisać coś o sobie

1. Każdy, dosłownie każdy myśli, że jestem mega odważna. Wyglądam na taką, która niczego się nie boi, każdego uspokaja, ma 'wylane' na wszystko. Wbrew pozorom tak nie jest, jestem bardzo wstydliwa i wrażliwa.

2. Idę teraz do nowej szkoły, do liceum i nie wiem jak sobie tam poradzę. Nie jestem zamknięta do ludzi, ale strasznie się tego boję, że polegnę, kierunek pol-hist... haha, jasne, historia......

3. śpiewam odkąd pamiętam, moja mama śpiewa, moja siostra śpiewa i ja śpiewam, o dziwo wychodzi mi i osiągam fajne miejsca w różnych konkursach, teraz odeszłam z mojej starej szkoły gdzie byłam baaaaaardzo przywiązana do mojej ulubionej nauczycielki śpiewu:(

4. Tańczę dancehall już 3 rok. Nigdy nie tańczyłam żadnego tańca, bo byłam taka sztywna, aż w końcu znalazłam coś co mega mnie odpręża.

5. Strasznie lubię język polski. Uwielbiam pisać opowiadania i przerzucać to co czuję na kartkę.

6. W przyszłości chcę zdawać na ASP w Krakowie, chcę być nauczycielką muzyki.

7. Mam kilku przyjaciół, ale to takich za których dałabym sobie rękę uciąć i tęsknie już za nimi bardzo.

8. Nie lubię moich naturalnych loków. Jak nie wyprostuje włosów to czuję się dziwnie.

9. ten blog prowadzę tak naprawdę od 2013 roku. Miałam taką przerwę i tak beznadziejnie pisałam, że musiałam usunąć wszystkie posty i wrócić na niego z nową energią i mega powerem.

10. Uwielbiam jeść fast-foody, kocham frytki, pizze, kebaby, tortille- WSZYSTKO

11. Lubię mój brzuch, jak na niego ćwiczę to mam taką mega moc, żeby był taki ładny bez żadnych fałdek.

12. Ale nienawidzę moich nóg, nie wiem czemu, tak po prostu, może przez to, że kiedyś byłam serio serio gruba. Kompleksy zostały.

13. Na dancehallu nie mogę się rozciągać, bo mam coś ze ścięgnem, pani doktor powiedziała, że mogę wylądować na wózku, nie ma to jak mocne podbudowanie człowieka.

14. Palę. Od długiego czasu, nie będę się chwalić od kiedy, bo to przygnębiające, ALE chcę to rzucić i nawet mi się to udaje.

15. Uwielbiam chodzić na imprezy z moją ekipą i tańczyć i śmiać się. UWIELBIAM!

16. Zostałam w tym roku miss szkoły, poczułam się dowartościowana haha:)


To już chyba na tyle... Buziaki :*


36 komentarzy:

  1. Fajny post - lubię czytać takie rzeczy :-) Pozdrawiam Angela
    http://szafaangeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe fakty :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com
    Fanpage: https://www.facebook.com/lublins/ (zapraszam do polubień)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej gratulacje za miss szkoły! :D Ja też teraz idę do nowej szkoły i troszkę się boję.
    Tak samo uwielbiam polski i pisać różne opowiadanie :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam wszystkie fast foody ♥

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś śliczna! A kompleksy na punkcie nóg ma co druga dziewczyna :) gratulacje zostania miss.
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za obserwację):
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam pisać :) To moje hobby i mam nadzieję, że kiedyś wydam książkę :)
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki za miss! ;D
    Pozdrawiam ;)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też uwielbiam fast foody^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnie - liceum to nie jest straszny etap, poradzisz sobie. Ja byłam na rozszerzonej fizie, której nie kumałam, a dalam sobie radę. 1 klasa to przystosowanie się do szkoły, tak naprawdę fajrant :)

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/07/wspopraca-blogowa-co-i-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo gratulacje miss! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W nowej szkole na pewno nie będzie tak źle, ale doskonale wiem jak wielki może być stres, bo sama tez to przechidziłam.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe fakty :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog i bardzo ładne zdjecia. strasznie podoba mi się twoja uroda:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. nono, fajnie zostać miss szkoły :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pewna, że poradzisz sobie w liceum ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post, można się wiele dowiedzieć o człowieku. Wcale się nie dziwię, że zostałaś tą miss :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet patrząc na zdjęcia, to wyglądasz na odważną :D hhahaha
    obserwujemy ? :) jeśli masz ochotę, daj znać u mnie - kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię fast foody:D a z języka polskiego mam mgr;p obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję miss szkoły! 1 i 12 fakt jak najbardziej pasuje do mnie haha :D

    Obserwuję ;3
    http://patisonkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. oby Ci się udało w nowej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  21. najbardziej zachwycił mnie punkt o prostowaniu włosów - mam tak samo! oddałabym dużo za idealnie proste włosy. nie prostuję swoich codziennie, tylko grzywkę. jednak o wiele lepiej czuję się w prostych ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja koleżanka też nie akceptuje swoich naturalnych włosów dla tego też prostuje swje loki i też na czarno farbuje:) często podsyłam jej różne produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  23. Też jestem wstydliwa. :)
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę.

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie cię bliżej poznać <3 Kochana ja za frytki dałabym się pokroić ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesujące fakty! Na pewno sobie poradzisz w liceum !
    https://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Również idę do liceum i ogromnie się boję :)

    Pozdrawiam, Sandra
    Nowy post [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna jesteś, więc się nie dziwie że zostałas miss :)
    To przestań palić, szkodzi to ^^ też bym z chęcią, zaczęła czegoś się uczyć tańczyć :) też kocham fast foody <3
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! Nasz blog - klik ♥ Ps. Fajny post :). Lubię, gdy ktoś odkrywa cząstkę siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę Ci powodzenia w nowej szkole :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń