czwartek, 28 lipca 2016

LBA

Hej heeej!
Zostałam nominowana do liebster blog award przez;
http://unpredictabble.blogspot.com/ - dzięki serdeczne:*
Szczerze chciałam wam coś napisać i akurat nadarzył się jakiś ciekawy post:)


PYTANIA:
1. Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie?
2. Kim chciałaś zostać, gdy byłaś dzieckiem?
3. Jakie masz hobby ?
4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
6. Jaka jest twoja najmilej wspominana podróż?
7. Masz rodzeństwo?
8. Ile miałaś lat kiedy przestałaś wierzyć w św. Mikołaja?
9. Co kochasz najbardziej ?
10. Na kim się wzorujesz ?

1. Najlepsze wspomnienia są budowane co chwilę. Moje każde wspomnienie jest cudowne, a nawet najgorsze chwile z czasem są wspominane jako te dobre, bo uczą czegoś.
2. Piosenkarką, do dziś w sumie to marzenie byłoby ciekawe do zrealizowania.
3. Muzyka wszelkiego rodzaju, taniec, gra na instrumentach
4. Czarny, Szary, Biały
5. Nie mam konkretnej ulubionej, uwielbiam piosenki dancehallowe oraz reggae, dubstep i rap też słucham:)
6. Każda podróż do Krakowa jest cuuuuudowna!
7. Mam najcudowniejszą siostrę na świecie i kocham ją naaaajmocniej. Mam też 3 przyszywane, z czego jednej nie znam, a dwie są mega fajne:)
8. odkąd pamiętam w niego nie wierzę.
9. Najbardziej kocham moją rodzinę. Mama i Tata są cudowni, siostra i szwagier są moimi promyczkami, a przyjaciele moimi aniołkami. Przyjaciół traktuję jak rodzinę!
10. Na nikim się nie wzoruję. Staram się zawsze być sobą i nie potrzebuję być jak "ktoś". Wystarczy że to co robię daje mi o wiele większą satysfakcje, niżeli byłabym jak ktokolwiek innym.


Dziękuję za nominację i mam nadzieję, że podobają się wam odpowiedzi.
Nie nominuję nikogo, aczkolwiek jeśli ktoś chce odpowiedzieć na te pytania, niech odpowie:*



11 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji :* Ja też zawsze chciałam zostać piosenkarką, kocham śpiewać ale niestety nie umiem xd

    Buziaki :*
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe odpowiedzi:)Ja niestety nigdy nie byłam w Krakowie.
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że jeszcze ktoś gra w LBA. ;)
    Swoją wizytę w Krakowie też fajnie wspominam.
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękne włoski ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie tu u Ciebie :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://youngmotherwrites.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne zdjęcie!
    Pozdrawiam, xoxo.
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne włosy! ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje nominacji :)
    pozdrawiam i obserwuje xoxo

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ! Może wspólna obserwacja? Zapraszam na bloga : http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz. Mamy wspólne kolory! Pozdrawiam i obserwuję. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne włosy! :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń