wtorek, 19 lipca 2016

moja mała lista życzeń


Hej heeeej! 
Mam okazje zaprezentowania wam "my wishlist" od ciekawej strony; Banggood
To co mnie w niej zainteresowało to to, że nie jest ona kolejną stronką tylko z ciuchami, torbami i butami (choć też ich troszkę mają), ale przede wszystkim produkty, które mają służyć pielęgnacji, poprawie kondycji bądź najprościej; zdrowiu. 
Ja wybrałam kilka fajnych rzeczy, które mnie zainteresowały. Oczywiście było tam ich więcej, dla każdego coś się znajdzie. 

Pędzelki do makijażu. Tania, przyjemna i ułatwiająca makijaż rzecz, czyli to czego najzwyczajniej w świecie mi brakuje. Pędzle TU


Modne, matowe pomadki. Obiekty westchnień wielu dziewczyn. Ta ostatnia szczególnie przypadła mi do gustu. Pomadki - TU


Krem BB, szczerze miałam okazje wypróbować kremy BB i fajnie się sprawdzały, zwłaszcza na lato, gdzie w upalne dni makijaż dużo szybciej ZNIKA. Krem - TU




Te butki mnie mega urzekły. Nigdzie indziej nie widziałam takich butów, od razu mi się spodobały, zwlaszcza kolor różowy:) Buty - TU




W swojej szafie preferuję obcisłe ubrania, bądź luźne koszulki. Luźnej sukienki w ciekawą kratę jeszcze nie mam:) Sukienka - TU




I oczywiście ulubione okulary przeciwsłoneczne:) chyba nie muszę nic więcej o nich mówić. Same się bronią. Okulary - TU



Tak więc zapraszam do Banggood, oceńcie stronę i napiszcie w komentarzu jak się wam podoba, może mieliście okazję współpracować, albo robić tam zakupy?:)
BUZIAKI:*






15 komentarzy:

  1. super pomysł na posta
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadki są w bardzo ładnych kolorach! :)

    Factory-Books

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, słyszałam o Banggood. O tak, fajnie, że ta strona nie jest tylko z ciuchami, tylko mają także inne rzeczy do zaprezentowania. ;p Najbardziej podoba mi się ta sukienka w kratę. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy, szczeglnie zaciekawily mnie pędzle i te pomadki inspirowane lime crime;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje dwie ulubione rzeczy, z całej wishlist! :)

      Usuń
  5. Pomadki i sukienka są świetne! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNE RZECZY! :O Te pomadki nieźle wyglądają :D :D

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się rzeczy!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki pomadek :)

    Klikniesz w ten link? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product2797297.html?lkid=342407

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna lista, poklikałam czy mogę prosić Cię o to samo? Bedę bardzo wdzięczna :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle chyba najbardziej mnie zainteresowały :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam rzeczy z tej firmy, ale o niej słyszałam. :) Fajna wishlista. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń